مون مدیا |نیل دراکمن در مصاحبه جدید خود با کالین موریاتی به همکاری ناتی داگ با پلیاستیشن اشاره کرد. او گفت:
پلیاستیشن واقعاً آزادی زیادی به ما میدهد؛ منابع زیاد، آزادی خلاقانهی فراوان و امکان دنبالکردن آن چیزی که در ذهن داریم.
حتی وقتی از بیرون ممکن است تصمیمهایمان خیلی بحثبرانگیز به نظر برسد، آنها همیشه پشتیبان ما بودهاند. مثلاً وقتی خواستیم داستان نیتن دریک را در Uncharted 4 به پایان برسانیم، گفتند: “باشه، انجامش بدید، ما ازتون حمایت میکنیم، بیاید بهترین نسخه ممکن رو ازش بسازیم.”
یا وقتی خواستیم داستان خیلی متفاوتی برای The Last of Us Part II تعریف کنیم، باز هم گفتند: “باشه، انجامش بدید، ما حمایتتون میکنیم.” یا حتی وقتی خواستیم Uncharted را رها کنیم و آیپی The Last Of Us را خلق کنیم.
خیلی از ناشرهای دیگه احتمالاً میگفتند: “محاله! تا وقتی Uncharted داره پول درمیاره، باید همون رو ادامه بدید.” ولی پلیاستیشن واقعاً ما را درک میکند؛ همانطور که خودمان در درون استودیو اینطور فکر میکنیم: «ما بهترین کارمون رو زمانی انجام میدیم که واقعاً نسبت بهش هیجانزده و پرشور باشیم.»