مون مدیا | ریمیک بازی Silent Hill 2 همچنان در حال توسعه است و هر روز به زمان انتشار نزدیک تر میشود. به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد و تایید شد که بازی در تاریخ 17 مهر منتشر میشود.
بازسازی Silent Hill 2 Remake اولین بار در تاریخ 2022 تایید شد. این بازی توسط استودیو Bloober Team و با همکاری کونامی در حال توسعه است. تاکنون تایید شده که داستان بازی همانند نسخه اورجینال خواهد بود و تغییرات این نسخه از نظر بصری و تکنولوژی است. در ادامه با صحبتهای سازندگان با ما همراه باشید.
صداگذاری بازی Silent Hill 2 Remake
در پلتفرم X یکی از کاربران برای طراح صدای بازی پیامی منتشر کرد مبنی براینکه بازی Silent Hill 2 Remake به پالیش بیشتری نیاز دارد و تمامی موارد گیمپلی اعم از صداگذاری و صدای تیراندازی تا انیمیشن ها باید بهبود پیدا کند. در جواب؛طراح صدای بازی نیز دلیل صداگذاری بد تریلر را کات کردن فرکانس صدا برای پخش موسیقی در تریلر اعلام کرد و همچنین گفت که بازیکنان نگران نباشند زیرا صدای شلیک و اسلحه ها بسیار خوب و قوی کار شده است.
توسعه بازی Silent Hill 2 Remake در روزای آخر خود قرار دارد
بنابراعلام Motoi Okamoto، تهیهکننده سری سایلنت هیل در مصاحبهای با فامیتسو، بازی Silent Hill 2 Remake در مرحله پایانی توسعه قرار دارد. وی ادامه داد که این بازی دقیقا همان چیزی است که بازیکنان تصور میکنند و بازی کردن آن در دوران مدرن ساده تر شده، همچنین وی گفت که بازیکنان میتوانند از ویژوال زیبای بازی لذت ببرند.
اطلاعات جدیدی از Silent Hill 2 Remake طی مصاحبه تهیهکننده بازی
- بلوبر تیم انتخاب عالی برای توسعه بازی بوده است زیرا آنها عاشق نسخه اورجینال بوده و سابقه ساخت عناوین وحشت روانشناختی را در کارنامه داشتند.
- برای طراحی شهر، از لهستان الهام گرفتند و بلوبر تیم به صورت کامل روی این موضوع کار کرده است.
- یکی از تغییرات نسخه ریمیک نسبت به اورجینال، رویارویی با اولین Creature بازی است و بازیکنان حتی دیرتر از نسخه اصلی،با آن برخورد خواهند کرد.
- میتوانید UI را در بازی Silent Hill 2 Remake فعال یا غیرفعال کنید.
- حرکات و مدل های سه بعدی طبیعی تر شده است، آیتم ها به مانند عناوین دیگر نمیدرخشند اما نحوه قرارگیری و نورپردازی به بازیکنان نشان میدهد که یک آیتم در آنجا قرار دارد
- در ابتدا قرار بود برای جیمز، کوله پشتی طراحی شود که در نهایت این ایده رد شد.
- حرکات دشمنان نرم تر شده و با ظرافت حمله میکنند. همچنین نحوه حرکات آنها براساس داستان بازی است.
- ورژن جدیدی از دشمنان با توانایی های جدید به بازی اضافه شده.
- ماساهیرو ایتو، شخصا بر روی Underworld نظارت دارد و فضای بسیار مناسبی برای آن طراحی شده.
استودیو Bloober قصد دارد تا به جای یک بازسازی ساده، یک دیدگاه رمانتیک از بازی Silent Hill 2 Remake ایجاد کند
آقای Piotr Babieno، مدیرعامل Bloober، به چالش بازآفرینی چنین بازی محبوبی اذعان دارد. در نتیجه، تیم Bloober قصد دارد تا به جای پیشی گرفتن از نسخه اصلی، جوهره آن را به تصویر بکشد. بابینو رویکرد آنها را کمتر یک بازسازی و بیشتر یک دیدگاه رمانتیک از بازی بیش از 20 سال پیش را توصیف میکند.
مدیرعامل بلوبر تیم اعلام کرد که انتقادات وارد شده به تریلر اخیر Silent Hill 2 Remake را درک میکند
به تازگی پیوتر بابینو، رئیس بلوبر تیم طی مصاحبه با چنل Inwestyc.tv، اعلام کرد که انتقادات منفی نسبت به تریلر را درک کرده و حتی خود وی نیز نظرش به آن منفی است
وی ادامه داد که بلوبر تیم مسئولیتی در قبال مارکتینگ بازی Silent Hill 2 Remake ندارد و کونامی کاملا مسئول آن میباشد و ادیت تریلر نیز مطمئنا روح بازی را منعکس نمیکند
او گفت که تریلر بازی نه روح بازی اورجينال و نه روح ریمیک آنها را ندارد و آنها سعی دارند که به طور کامل و با ویژن عاشقانه، بازی را ریمیک کنند. او فکر میکند که بازیکنان وقتی گیمپلی واقعی بازی را ببیند، دیدگاهشان عوض شود
وی در آخر گفت پروژه های آینده این استودیو بلندپروازانه است، همچنین آنها از طرفداران در باب سطح گرافیکی ریمیک سایلنت هیل پیام هایی دریافت میکنند اما آنها مطمئن باشند که بلوبر از تمام قابلیت های Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد
شانس دوباره به Silent Hill 2 Remake!
- پیوتر بابینو، مدیرعامل و سرپرست این استودیو میگوید که انتقادات را شنیده است و با دشواریهای ریمیک یک بازی که طرفداران آن را غیرقابل دستیابی و تغییر میدانند آشناست.
-
او میگوید: “در درون شرکت، ما تیم خود را “بلوبر تیم 3.0″ مینامیم. من باور دارم که بلوبر امروز یک تیم کاملاً متفاوت نسبت به سه سال پیش است.” او اشاره میکند که زمانی که بلوبر کار روی Layers of Fear را آغاز کرد، بازیای که به تثبیت آنها به عنوان یک استودیو کمک کرد، تیم آن حدود 10 نفر بود. در سال 2024، بلوبر بیش از 250 نفر پرسنل دارد.
- او میداند که طرفداران هر تریلر، شایعه و حرکتی که بلوبر انجام میدهد را زیر نظر دارند، اما او میگوید که موفقیت ریمیک Silent Hill 2 برای او هم یک مشکل عاطفی است. بابینو هنوز اولین تجربه خود با Silent Hill 2 را به خاطر میآورد، تماشای بازی کردن برادرش و اینکه چگونه این بازی مفهوم او از بازیهای ترسناک را کاملاً تغییر داد.
-
بابینو میگوید: “در آن زمان، من کتابهای زیادی از استیون کینگ، داستایفسکی و … میخواندم و فیلمهای زیادی از لینچ، فینچر، کیسلووسکی تماشا میکردم، اما بازیها رسانهای نبودند که احساس کنم میتوانم به عمق روانشناسی کسی بروم.”
-
این قبل از اینکه شاهد Silent Hill 2 باشد بود. او مجذوب نمادگرایی بازی، چیزهایی مانند مه غلیظی که مرزهای بین جهنم و واقعیت را محو میکند، شد و میگوید: “در اصل، این بازی زندگی من را تغییر داد.”
- بابینو میگوید:
من آرزو دارم که گیمرها به ما اعتماد کنند، اما میدانم که اعتماد از طریق عمل به دست میآید، نه با حرف.بنابراین ما سیاستی مبنی بر اظهار نظر نکردن [درباره جزئیات بازی] و ایجاد امید نداریم. ما میخواهیم بلندپروازیهای خود را از طریق کارمان نشان دهیم، بنابراین نمیتوانیم بیش از این درخواست کنیم که به ما یک شانس بدهید.
بازسازی Silent Hill 2 Remake اولین بار در تاریخ 2022 تایید شد. این بازی توسط استودیو Bloober Team و با همکاری کونامی در حال توسعه است. این بازی 17 مهر در دسترس پلتفرمهای PlayStation 5 و PC خواهد بود.
امید زیادی به این ریمیک ندارم!